Newsletter

Sázecí newsletter

Vyhráli jste!

Naše sázková kancelář TipProhra konečně změnila uvažování sázejících.

Prohrané sázky budou losovány. Nejvyšší prohraná sázka se vrací automaticky.

Jak zjistíte, že jste vsadili nejvíc?

Pokud se vám sázka vrátí. Jinak zjistit nejde.

Nechcete přece, abychom zveřejňovali neúspěšné výherce!

I když… s námi jste vždy úspěšní. Vždy vyhráváte. Skoro žádný sázkař nikdy neprohrál.

ZKUSTE SE NĚKTERÉHO ZEPTAT!

Mluví jen o výhrách.

Stiskněte tlačítko, ponořte se do hry a doufejte, že jste největší.

Protože největší nikdy a nikde neprohrává! 

Podstata newsletteru

Funkci a smysl newsletteru většina podnikatelů podceňuje. Přitom dobře cílený newsletter je velkou zbraní a má značný efekt.
Většinou do soukromí zákazníka vstupujeme náhle. Příjemce si nemůže vybrat formu ani způsob oslovení. Jako každý dopis, který něco nabízí, musíme zachovávat maximální míru opatrnosti, nevnucovat se a hlavně neobtěžovat.
Lidé jsou alergičtí k mnoha komerčním sdělením, jsou přesyceni reklamou, nesnášejí stálé obtěžování na všech možných webech, v televizi, rádiu a na každém rohu. A newsletter je o to horší, že vstupuje tam, kde lidé chtějí svoje soukromí.
Má tedy vůbec newsletter smysl?
Nevznikne vůči propagovanému produktu averze?
Právě tyto záležitosti by měl každý, kdo s newsletterem pracuje, respektovat. Newsletter má svoje opodstatnění tam, kde si ho někdo vyžádal. Ale vyžádání může mít různou formu. Někdy je téměř vynuceno například podmínkou slevy. Vždyť i wi-fi připojení mnohdy není „zdarma“, tedy neplatí se v penězích, ale sdělením emailu a souhlasem se zasíláním newsletterů.
Takový newsletter mnohdy nikdo ani nečte. Proto je prvním aspektem tvorby newsletteru oslovený okruh zákazníků a způsob jejich získání. Takovým vynuceným zájemcům se nedají posílat obsáhlé a velkohubé nabídky. Tady by měla být cílena jednoduchost, jednoznačnost a jasné podmínky nabídky. Víc zákazník číst nebude.
Mnohem lepší výchozí pozici má ten, kdo si zákazníka získal na zcela dobrovolné bázi. Tedy skutečného zájemce. Ale i tady je třeba si dát pozor na přemíru informací, reklamní šum a zbytečné zahlcení. Problémem řady newsletterů je totiž snaha „narvat“ do sdělení všechno, co se dá, aby měl klient na výběr. Ve skutečnosti se zákazník zaměří na 2 – 3 sdělení a ostatní je balast.
Kromě toho dnes většina zákazníků posílá newsletter prostřednictvím emailového klienta a využívá k hromadnému rozesílání šablony. Tato forma není špatná a je velice dobře propracovaná. Je jen značně neosobní a schematická. Velkou výhodou je však zobrazení v různých emailech, které mají jiné parametry, možnost přizpůsobení na určitou obrazovku a další výhody.
Rozesílání emailů je pak kapitola sama pro sebe. Asi nejznámějším je MailChimp, který umožňuje rozeslat zdarma 2.000 emailů najednou a 12.000 celkově měsíčně.

Začínáme tvořit nabídku na návštěvu nového filmu (zcela smyšleného):

Název filmu bude nutný i z hlediska zadání klienta:

„Smrt v kině“ – pak věřte názvu

Dva udělené Oscary a tři nominace.
Režisér filmů Zlatá rybka a Katastrofa – Sydney Malcolm opět šokuje.
Budou mrtví i v našich kinech?

Zlevněné rodinné vstupné (tlačítko) v ceně životní pojistky.
Zariskujte (tlačítko) a po něm rozkliknutí na popis filmu a obsazení.

Samozřejmostí je propojení s rezervačním systémem a platbou za lístky.

A to je vše? Kdepak. Co když se film nelíbil? Musíme nabídnout další filmy a zeptat se.

WhatsApp chat